09-04-2007, 18:40
|
|
ScanFlyer Mile High Club
|
Re: 2 timer med A380 på discovery i dag
Quote:
Originally posted by ATC-flyradar
Quote:
Originally posted by LCH
Quote:
Originally posted by AirbusTero
Takk for tips. Hadde den digitale dekoderen fra Get funket, kunne det være spennende. Men den digitale teknikken er ikke til å stole på - bare pokkers hakking her. Lurer på hvordan dette går når hele Norge skal få digital TV?!
|
Det digitale bakkenettet blir forhåpentligvis en velsignelse sammenlignet Get, det skal ihvertfall bli en lettelse å slippe å måtte forholde seg til det møkkaselskapet. Men det skal sies at jeg fikk med meg siste halvdel av det siste programmet, og dekoderen oppførte seg rimelig pent for en gangs skyld, dog var det litt hakking i lyden, og den insisterer fortsatt på at kanal 6 (TV3) ikke er tilgjengelig og at jeg ikke har adgang til å se TV2 Nyhetskanalen (noen ganger). Tror de boksene til Get lider av PMS eller noe. Puh, måtte bare få det ut.
Jeg reagerte forresten ikke på kommentatoren, det jeg stusset på var at klippene av Leahy så forferdelig kunstige ut, og minnet mest om en reklamevideo. (bortsett fra innholdet da, han snakket jo bare om problemene)
|
Etter at Get fikk innpass med decoder og HD - så har min 50" blitt gal. Den stopper i 1-2 sekunder og spesilelt nå det er noe spennende på Tvèn.
De har målt - alt er 100% - byttet GET box 2 ganger - uten at det har blitt noe bedre.
Heia GET ( Tidligere UPC > Janco kabeltv )
Jan
|
Shit, jeg har bestilling inne på digital' GET .....
|
|
|