View Single Post
Old 24-03-2007, 12:17   #1
anders320
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 896
Default Merkelig avbestillingssystem hos SAS Braathens

Jeg har i det siste laget haugevis av bookinger hos SAS Braathens og en gang i blant kommer det selvsagt noen feil inn.
Men jeg ble veldig glad da SAS Braathens la inn avbestilling innen 24 timer etter bestilling på sin hjemmeside.

Jeg bestilte nettopp en Happy-reise fra Kristiansand til Oslo som jeg etter 10 minutter fant ut at jeg ikke kunne bruke fordi jeg skulle være der lenger, så jeg gikk inn på bestillingen og trykket på knappen; "Ja, kanseller bestillingen min".

Da jeg ved en tilfeldighet ringte SAS Braathens i forbindelse med en bestilling i dag, så jeg at reisen fortsatt stod inne på profilen min og spurte om den stod inne, og det gjorde den. Den var trukket fra kortet mitt og kunne ikke refunderes fordi det var Happy. Da jeg sa at jeg sa at jeg hadde kansellert den på nettet sa dama bare "Ja, men det går ikke ann å kansellere bestillingen på internett selvom det er innenfor 24 timer, det må gjøres på telefon".

Men da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor de har den funksjonen i det hele tatt på internett. Det er bare lureri og skaper forvirrelse.

Enden på historien var at jeg ringte på nytt til SASB, fikk ny saksbehandler, forklarte situasjonen og at jeg hadde kansellert den på internett og hun sendte melding til Refusjonsavdelingen om at det var en ugyldig bestilling.

Vet noen hvorfor de har dette systemet når det ikke kan brukes?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	kansellere.JPG
Views:	28
Size:	28.1 KB
ID:	4808  
anders320 is offline   Reply With Quote