View Single Post
Old 11-03-2007, 12:34   #6
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Default Re: Radar i Molde er på plass!

Quote:
Originally posted by G-COLE

Quote:
Originally posted by enml

Så... Da jeg har blitt bedt om å holde meg vekke fra dette forum, så blir dette min siste post her. Jeg ble rett ut bedt om å finne på noe annet å gjøre enn å poste mine meninger om det som opptar meg innen luftfart her på forumet, da det måtte være så mye annet fornuftig jeg kunne bruke tiden min på. Det tar jeg til etteretning.
-Noe jeg ikke har fått med meg her ?
Hvis noen har skrevet at dumå holde deg borte fra forumet syns jeg at grensen er nådd...
-Man må kunne ha meninger om mangt, uten at man skal bli bedt om å forlate forumet.
-Kommer det slike meldinger, burde moderator grepet inn for lenge siden ! -Den som skriver slikt burde i det minste fått en advarsel , for det er ikke alle som finner seg i å bli rett og slett mobba ut...................

-Så er dette tilfell , er det jo rett og slett en skam !

ENML,- håper du fortsatt vil være med oss !
Enig med deg,denne tråden bør Moderator og ildsjelen CK rydde opp i -det kan smitte over til andre at man ikke tør å legge ut sine meninger - det å kunne ytre seg og ha egne meninger - det er mer troverdig enn å måtte stenge seg ute og må åpne forum som kan og vil trekke til seg folk her i fra.

Så jeg også hentiller ENML Molde til å komme tilbake til oss på scanair.no og så for vi se hva moderator og CK gjør i saken.

Men takk til Molde for at at gidder å legge ut SBS-1 for oss alikevel.

Bare en egen ytring - ingen sure miner fra meg !

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote