Quote:
Originally posted by litt-amatør
Quote:
Originally posted by Someone
Hva med inter-skandinavisk og innenlands? Her får man annet enn kaffe, te og vann idag. Og for å sitere fattern som reiste ut i verden via CPH igår på C-klasse. "At jeg ikke engang får en cola mellom oslo og København når jeg har betalt mange tusen kroner for billetten er ganske dårlig"......(heldigvis var services bedre videre)
|
Ja, helt enig. Den der servicen er så skandaløst at det er ubegripelig at selskapet har holdt fast på den så lenge.
De har litt av en jobb foran seg med å få massene inn i economy flex. Jeg mener de som sitter der har gjort et dårlig valg. Det koster såpass mye at det nesten er like greit å ta business. Og hvor mye pax fra economy avhenger jo helt av hvilke bookingklasser man inkluderer. Men dette minner meg om Braathens back/best. Da dette ble lansert sa man at det var de allller billigste billettene som skulle bakerst også endte man opp med store deler av flyet uten service osv. Det var virkelig et elendig konsept.
Det er SAS konseptet i dag også etter min mening. Jge venter på at det skal skje noe. Nå begynner det virkelig å bli på tide. Få litt mat tilbake til alle da... kan da ikke være så dyrt!
|
Enig, dette minner mistenkelig om Best/Back. Det er et ordtak som sier noe sånt som at "den som ikke lærer av historien, er dømt til å gjenta den"...