Quote:
Originally posted by litt-amatør
Jeg henger meg på denne, eller det vil si det er for sent nå. Men hotell i Manchester sentrum. Ble til slutt Thistle Manchester. Men har sett litt i ettertid på en del kommentarer fra gjester på tripadvisor.com o.l. og er blitt noe skrekkslagen over det de sier. Lurer jo nærmest på om jeg kommer levende ut igjen.
Men det gjelder en del andre hoteller i sentrum der også ser jeg. Marriott Albert and Victoria får skryt og virker kjempefint (og hadde godt tilbud), men: Det lå for langt utenfor bykjernen.
Noen som kjenner til Thistle Manchester? Har jo erfaring fra Thistle i London og det var i hvert fall ikke noe å si på romstørrelsen. Det ser derimot ut å være et problem i f t Manchester- hotellet.
|
Jeg har dessverre ikke noen erfaring med Thistle Manchester, men du overlever nok...:wink Hotellet ligger veldig sentralt til. Personlig så ville jeg kanskje heller anbefalt Malmaison som ligger rett rundt hjørnet fra Thistle. Alternativt, så kan jeg anbefale Palace Hotel som ligger på Oxford Road. Også dette relativt sentralt, men litt mindre sentralt enn Malmaison og Thistle. Albert & Victoria ligger relativt langt unna sentrum, men ikke noe særlig mer enn 3-4 km fra Piccadilly (hvor Thistle & Malmaison ligger).