Først og fremst; tusen takk for alle innspill, forslag og kommentarer!
Noen av stedene har vi allerede krysset av på lista, andre derimot tar vi med oss til en senere anledning.
Skal ikke skrive en lang avhandling her, men pga. dødsfall i familien til en som skulle være med kom vi oss desverre ikke avgårde før på fredag. Vi vurderte det da dithen at Europa fikk vente, så vi dro til Kløfta... ha ha, just kiddin'

Men Oslo ble avlagt et aldri så lite nyttårsbesøk. Min gode venn Sten er veldig interessert i Volleyball, og da cupfinaler for damer og herrer ble arrangert i Oslo i helga, og Sten attpåtil kjente flere av spillerne på Tromsø (som desverre tapte herrefinalen) og vi ble invitert med på "festen" på lørdagskvelden... Vel, resten er historie.
Forresten er jeg blitt en stor tilhenger av de tettsittende draktene som damene må bruke

Og hadde vi kommet oss avgårde på torsdag og dratt til Manchester så ville vi fått se dobbelt nordisk fyrverkeri, sukk...
PS: Nye håndbagasjeregler gjorde at jeg for første gang i mitt liv har forlatt alkohol på hotellrommet... Grrr...
Egil