View Single Post
Old 05-01-2007, 19:28   #20
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Continental gjør store oppgraderinger

Quote:
Originally posted by Dag Johnsen

Heisann!

Ja, som Dag (Viking) nevner så har dette ligget i kortene en stund, og AVOD bak kommer med de nye setene.

Quote:
Og da har jeg et spørsmål til Dag: Stemmer det at alle CO's 767 har den "nye" cockpit'en (777-lookalike) som vel er standard på 767-400?
B767-200 har den "gamle" flight deck layout og B767-400 ligner mere på et B777 flight deck. Det er kun 10 B767-200 i flåten og selv om vi sårt kunne trenge flere BusinessFirst seter på OSL tror jeg ikke det blir noen B767 i dag...

Tommy777, ja jeg prøver å dra deg over til EWR-OSL flighten... Som andre har nevnt her før (Dag Viking...?) så foretrekker jeg å ha den lange turen som siste legg. Med andre ord så drar jeg fra IAH til EWR og OSL østover, men tar OSL-AMS-IAH på tilbaketuren...

Dag

Dette er en meget bra forbedring i forhold til de andre amerikanske flyselskapene i økonomi. Det som fortsatt får meg til å holde UA tett til brystet er Economy Plus. Det er ikke alltid man klarer å oppgradere når man reiser privat selv om man er super elite medlem. Av og til er det bare rett og slett fullt framme med betalende passasjerer..

Men når firmaet betaler, er det jo selvsagt en annen historie. Da kjøper man jo et sete foran. Og jeg er fullstendig enig med argumentet å lande på bestemmelsesstedet på morran. Men så var det dette med å komme seg hjem igjen. Å lande på Newark kl 1400 og få 2 timer og 45 minutter ventetid der, svinger rimelig dårlig. Ifølge tidtabellen til CO, ville jeg ikke lande i Chicago før 1830. Så om du, Dag kunne flytte CO 1885 til å gå kl. 1515, hadde det vært strålende.
Tommy777 is offline   Reply With Quote