View Single Post
Old 11-05-2025, 13:52   #14
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default Re: Best Søndag på en Lørdag fra verdens beste lille øy..

God ettermiddag fra Kongsberg. Her lades det opp til Brann - RBK på fjernsynet om en tre kvarters tid. Vi satser som alltid på seier til Brann. Ellers har det vært en hektisk uke rent helsemessig med både legebesøk på sykehuset her, samt telefontimer med Riksen flere ganger. Heldigvis ble fredagen avsluttet med gode nyheter når de ringte fra Riksen. De hadde bestemt seg for å operere for å få bukt med væsken i magen. Jeg skulle vært operert for en måned siden men den ble avlyst da risikoen var for stor. Nå er det helt annen operasjon som skal gjøres og som det er meget sjelden de utfører i Norge. Det er bare på Riksen de gjør dette og der er det kun en kirurg som gjør disse operasjonene, så det er en ganske uvanlig operasjon. Noe eksperimentell behandling er det dog ikke, da dette gjøres i utlandet. Jeg håper vi får gjort dette ganske raskt, men de måtte bestille utstyr fra og det kan ta litt tid da dette ikke akkurat er lagervare på Europris. Regner med jeg blir tatt ganske fort når utstyret er på plass. Det jo ikke ventetid på sykehuset for Pandioner.