Yesterday, 11:20
|
|
ScanFlyer Crusty
|
Re: God Lørdag…eller noe i den dur
Quote:
Originally Posted by dc-8-63
Her tok man en Trump,Musk effektiviserings dag, dvs “played cookie” for den gjengen har jo stoppet det meste av hva vi tidligere produserte. Her er det full Ungarn - forbildet - jeg var ikke klar over at Ungarn var Europas suksess maskin, visste ikkenoe om de fantastiske Ungarske EV - er det Pest eller Buda som er markedsledere ? Og den enorme økonomiske fremgangen Ungarn har, så mye bedre enn alle de andre Europeiske landene hører vi fra Navarro, Trump og Musk
Etter at prosjektet som vi skulle ha levert forrige uke ble effekt stoppet av Musk har jeg hatt møter med en ny kunde og ting har endret seg, dette er et stort innovativt firma og normalt er disse møtene produktive og inspirerende - men dette var som et møte på Filadelfia på Solbråtan……
I dag er aksjekursen på hovedaksjene min ned 110 USD siden Trump’s økonomiske revolusjon, med 2500 aksjer ser man en forskjell (har ikke tapt noe siden det er uaktuelt og ikke nødvendig å selge) men det er laaaangt fra MAGA - mere MABA (Make America BROKE Again). Heldigvis hører jeg på Professor Scott Galloway (Prof G Podcast og Pivot Podcast) og flyttet mye av investeringene til Europa som veier meget bra opp for hva Trump som alltid når han driver med okonomi ødelegger).
Men Bellingham(Fairhaven), Bow-Edison og Deception Pass var absolutt fantastisk i solen….
|
Pivot en av de beste podcastene for tiden
|
|
|