View Single Post
Old 26-03-2025, 11:28   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God midt i arbeidsuka (onsdag)

God onsdag fra Oslo, flyturen hjem gikk greit med Turkish i går, men som jeg sa i går så er ikke kort transit i IST å anbefale. Ble bra svett gitt. Men det er nå deilig at det var setebelter i den bussen på vei hjem og jeg kan ta et glass vann uten å tenke stort på hvor det vannet er fra. Sitter fortsatt igjen med noen monopolpenger (irakiske dinarer). Var faktisk kvinnelig kaptein på det Turkish flyet IST-OSL i går. Uansett så venter en kveldsvakt litt senere, greit å få litt rutine med jobb og sånn og det blir siste dagen med normal tbane på den kanten av byen på en stund ja. Må si resten av Midtøsten frister mer som destinasjon, Dubai er litt mye Disneyland (been there done that), Qatar tja virker litt kjedelig, så får kanskje ta Jordan eller Libanon next.

Nå har jeg også rundet ondskapens akse som Bush kalte det i sin tid (Nord Korea, Iran og Irak). Ellers tror jeg at jeg trengte mer tid i Irak altså - det er så mye å se der, men Erbil var iallefall greit for en førstegangsfarende til landet. Så får heller folk gi litt f i å være bekymret for sin ESTA, et amerikansk B1/B2 visum trenger kun oppmerksomhet hvert 10nde år. Joda litt mer stress å skaffe, men det er ikke voldsomt vanskelig heller.
Hypern is offline   Reply With Quote