Quote:
Originally Posted by kaijoar
Forøvrig er jeg utrolig overrasket over hvor villig enkelte nordmenn (også her inne) er villig til å svelge hva som helst fra den kanten om dagen.
|
Spørs jo litt hva du mener med å svelge da.. Det at ikke alle hopper på hylekoret som mener det nye regimet har 100 (ikke 99) prosent feil, betyr ikke at man heier på det. Jeg har reist hyppig til USA siden 1984 og har aldri hatt noen sans for politikken «over der» under noen omstendigheter.. Jeg har også reist til verre regimer som Thailand, Indonesia, Malaysia, Kina, Qatar, Oman, Russland, Tyrkia, Mexico osv.. Jeg til og med reiste til rivieraen da Frankrike sprengte Mururoa veggimellom. (Jeg har til og med bodd i et diktatur), men svelger ikke det de står for av den grunn. Jeg tror dessverre det nye regimet vant, og vokser på det ensidige fokuset på at de har 100% feil (Selv Jens mener at mye av det Donald gjorde forrige gang var faktisk riktig). De som leser en del her inne vet også godt at hvis du er 100% mot eller for noe, så er du også høyst sannsynlig på en eller annen måte manipulert.
Nå må man være helt stille, smile og si at alt de gjør nå er galt, eller så bjeffes det meget aggressivt tilbake og man er plutselig kvinnehatere og håper at planten ramler sammen. Dette er en taktikk som sjelden fungerer, og vi ser nå at verden er i en virkelig feil (høyre) retning.