View Single Post
Old 21-03-2025, 03:28   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God fredag fra Ist

Her har man overnattet i Tk loungen , dvs duppet litt til og fra i en stol. Ikke optimalt at all når man ikke har rett på hvilerommene. Egentlig burde loungen hatt et hvileområde lik Emirates har i Dubai men Ist er jo verdens dyreste flyplass så de gjør jo alt for å tjene penger mtp Yotel og sleep pods man kan leie. Burde nok i retrospekt gjort en av de delene. Aner uansett ikke hva ting koster i terminalen men sett noe rykter om 17 euro for en vanlig pils. Det er jo faktisk over OSL priser i det som ellers er verdens dyreste land hva pils angår.

Må innrømme at jeg er litt spent på Irak som destinasjon , jeg bør nok antagelig veksle en 50 på flyplassen siden det er fredag og helligdag i landet selv om de gir en dårlig kurs. Ellers er det jo knalldyre flyplasstaxier der leser jeg men som blir mye billigere bare man går til en hovedvei (satser på Careem appen der som faktisk tar kort). Vi får se hva jeg gidder og orker, men bør nå orke å gå noen hundre meter til en hovedvei iallefall. Flyturen til Erbil er jo bare rundt 2 timer.

Ellers synes jeg jo Turkish er herlig på flere måter. Stort pluss for IFE på en Airbus 321. Crewet dog var litt meh , men ellers spennende fra Osl mtp nasjonaliteter ombord og.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited by Hypern; 21-03-2025 at 03:33.
Hypern is offline   Reply With Quote