View Single Post
Old 20-03-2025, 08:41   #9
Polaris
Free Luigi

Default Re: Torsdag - innestengt !

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
….ikke en god torsdag, eller ikke god noe som helst fra oss i vest. Var i bunn og grunn på vei “hjem” til Norge - fant billetter med Lufthansa til USD 541 tur retur Seattle Oslo - noe som jeg ikke sett siden 2009, var klar med bestillingsfingeren…Lufthansa har ofte, veldig ofte gode upgrade tilbud i app’en stort sett USD 5-600 til Business en vei….men veldig tidlig (2 timer før italienerinner normalt spør om espresso (og som gode ektemenn alltid bringer) kom det - you cannot go out of the country - read what I shared….. og ja som Green Card Holder (er litt etter pga jobb i Norge 2010-2014 med god pensjons inntekt) er jeg ennå ikke D-class Resident i Trump systemet. Uansett hva vi leser om en helt normal tysker med Green card siden 2007 opplevde - er det absolutely no fucking way jeg beveger med utenfor USA, er i grunn tvilsom til å ta fergen eller krysse broen inn i Trump Land !!

Så her er en komplett innelåst i USA - det er som Cnausen med familie var begrenset til L1 til Majorstuen og aldri lenger !! (Og L1 går kanskje ikke til Majorstuen engang)
Står du i fare for å ikke komme inn igjen? Jeg ville jumped ship så fort som mulig, eventuelt bare over til Canada?

Lais fra EU. Enn så lenge susler og går ting videre, i dag skal det jobbes med Autobahn-krysninger i form av geotekniske undersøkelser.