View Single Post
Old 10-03-2025, 10:44   #11
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Default Re: Spørsmål om kjøp av billett med Eurobonus poeng (2024 -->)

Quote:
Originally Posted by sabergum View Post
Hvordan finner og bestiller man egentlig bonusreiser om dagen? Ser ut til at tilgjengeligheten på SkyTeam-søket hos SAS er omtrent null - og det ser også ut til at man til en viss grad må bruke samme flyselskap begge veier. Hvis jeg for eksempel finner en utreise med SAS/KLM, og så blar meg frem til en retur med Delta/SAS, så forsvinner utreisealternativet. Og - er open jaw mulig?

Det står en del på bookingsiden - bl.a.:
Quote:
Du kan fly med flere ulike flyselskaper i SkyTeam på samme reiserute, men du kan ikke kombinere flyselskaper fra forskjellige allianser i samme reiserute.
Jeg har en booking med SK/VN/KL/AF så det er hvertfall mulig.

Og om open jaw/melomlandinger:
Quote:
For bestillinger med åpne tilbakereiser, kan du kontakte SAS Customer Service.

Kundeserviceteamet vårt kan hjelpe medlemmer med å legge til mellomlandinger (inkl. flygninger i ulike bestillingsklasser) i bonusreiser med partnerne våre hvis prisen på den opprinnelige bestillingen ikke endres (innenlands eller bestilling i samme geografiske sone) og hvis bestillingen er i samme eller lavere bestillingsklasse enn den opprinnelige bestillingen.