Thread: Bra tirsdag:-)
View Single Post
Old 04-03-2025, 16:28   #12
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Default Re: Bra tirsdag:-)

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God tirsdag fra Oslo. I dag har man jobbet på Radiumhospitalet og mens jeg hjalp en pasient til å finne riktig sted for en undersøkelse oppdaga jeg denne loungen mens jeg gikk tilbake til sengepost. Lurer på hva slags kort man må ha for å komme inn der. Tror nok 384erns pandionkort (håper virkelig det går ok med ham siden han ikke har vært i god morgen trådene i det siste) burde gå men kanskje ikke siden den er for pårørende? Jeg sjekket ikke dette noe nærmere må jeg innrømme.
Jeg er her er jeg, men jeg har ikke vært så aktiv i det siste på god morgen trådene. Siste ukene har vært ganske tøffe med diverse besøk på sykehuset. Kort fortalt begynte nyreverdiene brått å stige til et nivå godt over det som var ønsket. Det fikk da naturlignok første prioritet å få ned nivået. Så litt endring av medisiner, en ny medisin, samt et par andre tiltak ser ut til å fungere. Gårsdagdagens prøver viste at verdiene var godt skikkelig tilbake, selv om de ennå er litt høye. I tillegg sliter jeg med væske i magen som vi tapper jevnt og trutt. Det nærmer seg nok ny tapping nå kjenner jeg. Veldig greit med Pandion kortet når det blir hektisk og mye sykebesøk. Alle praktiske ting ordner seg alltid med en gang og ventetid eksisterer ikke for Pandioner. Loungen på Radiumen har jeg ikke besøkt. Har ikke vært så mye der.

Ellers går nå dagene til Ski VM, bridgespilling og litt jobbing. Dagens bridge endte med seier så hodet fungerer nå i hvertfall fremdeles