Quote:
Originally Posted by SK384
God morgen fra Kongsberg. Det ser ut som de har kommet et steg nærmere å finne ut av hvorfor det samler seg så mye væske i morgen. Startet på en kur i går så får vi se om det har effekt. Jeg skal snakke med livlegen i morgen igjen så får vi se hva han sier
Ellers ikke de store planene. Skal prøve å få spilt en formiddagsturnering i Bridge og i likehet med Chrisscross så mener nok sønnen at jeg må ta en økt som matematikklærer i dag. Naturfagsbiten gjorde jeg meg ferdig med i fjor når min datter tok Fysikk 1.
|
For en professor (?) i matematikk som deg så er vel dette peanuts? Men overraskende nok har jeg jo møtt professorer i infomatikk som sliter med å få en PowerPoint på projektoren. Jaja de har selvsagt altfor høyt kompetansenivå til å deale med sånt.

Men det er vel symptomatisk at så fort man begir seg inn som en pedagog så forsvinner alle de ferdighetene.
Uansett god torsdag fra Oslo. Var på en avdeling i går som faktisk skal legges ned. Geriatrisk rehabilitering, jeg kan ikke fatte hva de driver med - det er egentlig altfor få rehabiliteringsplasser der ute. Men det er vel sikkert noen som har sett på noen tall i et Excel-skjema og regnet ut at det koster for mye penger (ja helsesektoren har en del av dem ansatt også). Uansett kan jeg ikke forstå at noen liker Excel, det er hatprogram nr 1 og don't get me started om man bruker norsk versjon eller en hvilken som helst annen versjon av programmet enn engelsk. Det skjer titt og ofte at Excel blir lost i translation om man har litt avanserte makroer.