View Single Post
Old 10-02-2025, 00:47   #2
LN-REF
ScanFlyer Gold

LN-REF's Avatar

Default Re: Til offshore Port of Spain via Barbados

Flyet videre gjekk ikkje før etter lunsj så ingen vekkeklokke på eller hast med å få i seg frokost som var veldig bra

I 11-tida var det å forflytte seg til T5, tok heile 2 min

Rask passkontroll og sikkerhetssjekk før man måtte avvente i den delen av termialen kom A gater er for å få vite gate til flighten. Her er det jo et greitt utvalg med buikker og mat så da går tida fort

1 time og 20 min før avgang dukka gaten opp, A10 (som da betyr bussgate) for flyet mitt videre til Bridgetown på Barbados

Nede ved Gate A10B stod bussen til Barbados og venta

Liten rundtur på Heathrow kor etter 10 vi kom fram til flyet som var British Airways sin Boeing 787-10 Dreamliner G-ZBLE

Boarding, heis buksa!

Rolls-Royce Trent 1000

Ombord på flyet

Hadde opprinneleg sete 32H, satt sammen med et par fra Sverige som skulle på ferie

Såg at midtseterad på 35 var ledig så flytta over til 35F rett etter avgang

Klar til avgang, men så var det fire passajerer som ikkje dukka opp. Dermed opp med lastelukene for å finne bagasjen deira. Selvsagt var bagasjen i to forskjellige kontainere i forskjellige lasterom, så tok litt tid som førte til at vi blei 30 min seine fra gate og ytterligere 20 min til før kom oss i lufta

Flytida var beregna til 8 timer og 20 min for ruta LHR-BGI

Vel halvtimen etter avgang var det litt snaks og drikke å få

Timen etter det var det middagsservering kor man kunne velge mellom Kjøtt og Pasta – ikkje Kylling for engangs skyld! Karbonada smakte heilt kurrant

Eg sover som regel alltid på langturen, selv på dagflighter da eg som oftest er oppe i 3-4 tida på natta når eg starta reisa heimeifra. Siden lang morgen på hotell på LHR, var eg ikkje trøtt så blei ikkje søvn på meg. Så kjøpte Internet tilgang, kopla opp mobil og delte tilgang til laptop resten av turen. Så kunne man jobbe litt samt sjå litt serier på Netflix

Flyet var langt fra fullt, var vel dagens andre BA flight fra LHR denne dagen til tillegg til Virgin sin så god kapasitet.

Underveis var det titt og utdeling av drikker og ca. timen før landing fekk man en Pastry Chicken – Rich Tomato Chicken

Vi landa og parkerte på Barbados 17:43 lokaltid i det som piloten kalla "Lovely Night, 28˚ and clear sky"