Ved landing på
LHR T3 var det å komme seg med buss til T2 og deretter transfer security på T3. Det var null køer noen plass og utrolig nok hyggelige folk i både security og imigration.
Sjekket lounge i
SAS appen. Var egentlig litt usikker på om jeg kunne bruke lounge. Jeg fløy i redemption ticket på PLUS og hadde ikke
SAS kortet mitt i bookingen, men snarere Flying Blue Platinum kortet.
SAS Appen viste til Plaza Premium loungen, men jeg mente at Lufthansa loungen skulle ha reåpnet nå. Det hadde den og jeg slapp inn.
Ved siden av meg satt det 2 stk godt over middels brisne nordmenn som var på vei hjem fra jobb på båt. Jeg forstår godt at man feirer på hjemreisen men her var det muligens litt i overkant (klarer ikke stå oppreist uten bevegelse). Det skjønte nok loungebetjeningen også og dro en utspekulert greie på dem. De kom bort og sa at "dere må gå mot gate for det er gate closing. Få navnet ditt så skal jeg ringe gaten og fortelle at dere kommer så de ikke stenger".
Det fikk fart på gutta og det var jo langt fra gate closing, så meldingen var nok mer en warning på status.
Jeg hadde sete 2B (WOOHOOO) så jeg tenkte det hadde vært greit kanon om de hadde hhv 2A og 2C. Det hadde de ikke. Men de kom seg til slutt ombord, helt til slutt. Et forsøk på å bestille øl ombord ble besvart med "det er alltid lov å prøve seg" og en latter.
Ellers var vel turen hjem som enhver
SAS flight i stappfull PLUS.
Så da er det bare å si takk for turen og dette litt mer tilfeldige reisebrevet.