View Single Post
Old 22-01-2025, 12:15   #301
OttoL
ScanFlyer Crusty

Default Re: AmericanExpress SAS/EB-kort (nytt kort fra 2019)

Fra 1. april 2025 kan du ikke bruke Amex Premium-kupongen din til å bestille Business Class-reiser. Jeg har allerede en Amex Premium-kupong som jeg tjente i 2024, kan jeg fortsatt bestille en Business Class-flyvning med den? Ja, endringen påvirker bare kuponger utstedt etter 1. april 2025. Hvis jeg når forbruksgrensen på 150 000 SEK før 1. april 25, kan jeg bruke Amex Premium-kupongen min til å bestille en reise på Business Class? Ja, og hvis du må bestille om eller avbestille reisen, kan du fortsatt bestille Business Class, så lenge kupongen fortsatt er gyldig. Gjelder endringen både SAS og SkyTeam? Ja.

Fra 1. april 2025 vil Amex Elite-kortholdere motta 6 nivåpoeng per 100 SEK når de betaler med kortet, i stedet for 20 000 nivåpoeng årlig.

Når vil jeg motta mine opptjente nivåpoeng? Den 8. i hver måned settes nivåpoengene du tjente i løpet av forrige måned inn på EuroBonus-kontoen din.
Hvor kan jeg se mine opptjente nivåpoeng? På sas.se under Min profil og i SAS-appen, på samme sted som du ser dine Bonuspoeng.
Jeg har fortsatt ikke mottatt mine 20 000 nivåpoeng for min nåværende EuroBonus-kvalifiseringsperiode (per 31. mars 2025). Får jeg dem ikke med byttet? Hvis du fortsatt ikke har mottatt dine 20 000 nivåpoeng for din nåværende EuroBonus-kvalifiseringsperiode (per 31. mars 2025), vil du motta dem rundt 1. april 2025. (Vær oppmerksom på at dette er en engangsoverføring som kun vil skje i 2025 på grunn av overgangen fra årlige nivåpoeng til variable nivåpoeng). Fra 1. april vil du motta dine opptjente variable nivåpoeng 8. mai 2025. Hvor kan jeg se min EuroBonus-kvalifiseringsperiode? Logg inn på sas.se og velg Vis profil, eller i SAS-appen under "Meg". Klikk på EuroBonus-nivånavnet ditt (medlem, sølv, gull osv.) og bla nedover. Hvor kan jeg se om jeg har mottatt/når jeg vil motta mine 20 000 nivåpoeng? Logg inn på sas.se og velg Se profil og scroll ned til Nylige aktiviteter, eller i SAS-appen under "Meg" scroll ned til Siste aktiviteter.

Kilde: Siste nytt under FAQ: https://www.sas.no/eurobonus/
OttoL is offline   Reply With Quote