Quote:
Originally Posted by SBT
Hotellet der Sud bor, ser ok ut på Tripadvisor ? Eller ? Jeg leser alltid hva de som er misfornøyd skriver på omtale av hotell eller restaurant, på Tripadvisor, ikke hva de som synes det er topp skriver, da får du ikke med deg det negative ved stedet.
|
Dette er helt og holdent min feil. Hotellet får en del pepper på TripAdvisor (Namaka Resort), men jeg håpet det var britiske (eller tidligere britiske koloniers) surpomper. Skulle vi ett hakk opp så var det glatt doble prisen. Hyatt Regency skulle ha over 200.000 for 12 dager. Litt av assetten med Thailand for oss er jo å kunne bo flott for levelige summer - den tiden er definitivt over.
Mitt stalltips er at prisene kommer til å stige ytterligere når serien White Lotus III er på eteren.
Hotellet her er lissom slitent i alle ledd og selv frokosten var virkelig ille. Sto forøvrig an svensk innvandrer og skjelte ut den ene ansatte for at hun hadde ryddet bort den nesten tomme (Nescafé) koppen hennes. Hun sto å skrek så Drag.. Fru Sid vurderte å stoppe henne.
Disclamer; prøver ikke å være fisefin - vi er en normal familie, men savner å ha råd til å bo 12 dager på et sted du gleder deg til å komme hjem på kvelden og frokosten. Men.. koser oss så det griner.