Re: God morgen fra Kamala Beach
God formiddag fra Lommedalen. Her smelter sneen bort, men det er muligens litt skiføre innerst i dalen, ved Tverrelva, uten at jeg har tenkt å prøve det. Jeg klarte i går å booke hotellet i Vientiane på feil datoer, noe jeg fant ut av ca 30 sek etter bestilling var sendt. Dette er i utgangspunktet opphold som ikke kan avbestilles. Prøvde å komme i kontakt med Hotels.com, men fikk bare pratet med en maskin. På mitt tlf nummer har de ikke registrert noen bookinger, så kom ikke lenger enn maskinen. Har sendt mail til Hotellet uten svar, så får se hva jeg gjør videre. Dette er heldig vis det billigste oppholdet på hele turen, 748kr for 2 netter. Bookingen jeg gjorde i går på Hongkong Hostell fikk jeg melding om på mobilen at ikke var i orden, men jeg har fått bekreftelse på mail og den ligger inne. Jeg får sjekke opp om et par dager. Nå gjenstår bare Taiwan og turen fra Tokyo og 5 netter ned til Fukuoka der vi flyr til Shanghai, så er alle bookinger i boks. Begynner å bli litt sliten i booking fingeren nå merker jeg.
Ha en god dag der du er, med eller uten I-lands problemer, med eller uten slitasje i booking fingeren.
|