Quote:
Originally Posted by SudCaravelle
(Her var jeg veldig fortisktig med å stave headingen riktig). Det ble et ganske brutalt kultur-sjokk å komme ned hit. Vakkert landskap og strand, men mer eller mindre alt bak er jo slitent og yalla.. Ganske spesielt klientell også med tanke på prisnivået i julen. Hotellet ligger fantastisk til, men dessverre helt elendig drevet. Nå skal vi teste frokosten og ha familie-råd. Hotels.com er kontaktet og gjør en god jobb med å få oss videre. Men.. vi koser oss og nyter som bare pokker.
|
Får vi en liten tripreport? Litt nysgjerrig på utfordringene med hotellet og hva hotels.c o m kan fikse i en sånn situsjon. Da vi var der for 7 år siden var vi på en Hyatt hotell som ikke hadde strand, men fin havutsikt. Ca 1 km å kjøre fra Kamala Beach. Mener også det ligger en Novotel i andre enden av stranden der det virket litt mer “secluded».
God morgen fra Fornebu koser meg med diverse tripreports etc her, men skal vel snart på joggetur. Må bare vente på at kona våkner så jeg kan hente treningbukse uten å vekke henne. Middag hos svigers og satser på en langrennstur med en arving i den forbindelse. Var ute å rånet “Magdi-style» (i motsetning til sånn fancy smancy «Sud style”) og fant noen ok langrennsmuligheter i går. Får vel være glad for at 13-åringen vil kjøre bil med far selv etter en uke på reise sammen.
Nyt dagen!