View Single Post
Old 12-12-2024, 20:38   #72
Stone
ScanFlyer Molded
 
Stone's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Egersund
Posts: 2,646
Default Re: LN-LNI/EI-LNI - status

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
Jeg vet noen DY maskiner ble levert med mindre Premium seksjon, gjaldt det bare 787-8 eller også denne masninen?
HL8516 og HL8517 har beholdt konfigurasjonen (W56Y282) fra Norwegian UK, mens LN-LNI har i utgangspunktet "norsk" konfigurasjon (W35Y309). Jeg ser ikke bort fra at sistnevnte har blitt eller blir endret for å passe inn, da Air Premia har 56 premiumseter i alle.

Såvidt jeg husker ble (nesten) alle med W56Y282 samlet i UK mens norsk flåte standardiserte på W35Y309. De tre som fikk svensk registrering (SE-RXM/Y/Z) hadde W56Y282).

Alle -8 hadde W32Y259.
Stone is offline   Reply With Quote