View Single Post
Old 05-12-2024, 18:51   #209
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: California-tråden

Trenger et par tips her og det er kanskje noe som strekker seg utenfor Californias grenser. Jeg har bestilt en tur til LAX slutten av januar 2025, en ukes tid. Jeg har også bestilt en leiebil for nesten hele oppholdet som er fleksibel å kansellere. Jeg har sett en god del av Los Angeles området fra før så tenker kanskje å dra østover mot Las Vegas. Men da kom jeg jo på at jeg nok like gjerne kan fly dit fremfor å kjøre dit. Uansett så er jo dette midt på vinteren og sånn sett kanskje fullstendig feil årstid å dra til Vegas på mtp været og kulde (ute ved havet er det jo som regel greit).
Jeg booka jo egentlig kun denne billetten ved salget SAS hadde rett etter sommeren i år med særdeles gunstig pris på Plus, men så er jeg notorisk elendig til å planlegge ting og, men da er jo denne tråden veldig fin å ha. San Diego kunne jo også vært en option og det er en by jeg forsåvidt elsker. Uansett så vet jeg at en leiebil i mange tilfeller kan være upraktisk å drasse på spesielt om man skal besøke byer. Las Vegas har jeg ikke vært i før da , men har vært i lillebroren lenger nord (Reno) og da hadde jeg en leiebil jeg kjørte litt rundt med i området der (hvor jeg blant annet også trossa et skilt snowchains required - ikke si noe til sheriffen i området der :P - tok det veeeldig pent og pyntelig over det fjellpasset ved Tahoe ).

Last edited by Hypern; 05-12-2024 at 18:56.
Hypern is offline   Reply With Quote