Quote:
Originally Posted by KnutW
Artig rapport og godt å høre at fillefransen ikke alltid er så makabre som Sud opplevde hjem fra Dubai for en måned siden.
Jeg sliter med å se nyanseforskjellene mellom greit(!), helt greit, greit og akseptabelt, men det er nok bare jeg som ikke har reist nok med Bongo til å ha full oversikt over de kulinariske klassifiseringstabellene.
Blir interessant å se hvordan det kongelige luftfartsselskap står seg på returen.
|
Siden jeg har hatt gleden av å møte “the one and only storsmurf” in person ! Skjønner jeg ranking skalaen (MS Teams Sucks!!) Sud kommer jo fra Cnausen, når det gjelder smak er Cnausen alltid 100% forvirrende - om det er noe Hipsters muligens dypt inne i sjela kan like - er smaker det i Cnausen life bæsj !! Verdens absolutt værste, billigste, trailer park øl er topp rankert, Champagne noen prisklasser over Walmart (like 1000x) kan kanskje fungere !.
For en enkel fyr fra Kolbotn trivs en overalt (vel med et unntak av Cnausen Beer Shop Walmart) - Voff Klikk (formally known as Veuve Clicquot !) og et stort sete, et smil (starter selv med et smil og sjelden går det Cnausen Galt).
Uansett trivelig med en Fnat i Mexico !