Quote:
Originally Posted by Futura
God morgen fra Kilpisjärvi. Jeg trodde årets fly-år var over 4 februar, men ble spurt om å kjøre en tur til Tromsø og fly hjem, så da skal SAS ta meg siste del av denne turen kl 13.55 til OSL i dag. Første overnatting var rett ved flyplassen i Vilhelmina, VHM eller South Lapland Airport. Og andre altså her i Kilpisjarvi. Det har vært snø på veien i 1500 av de 1700 kilometrene jeg har kjørt hittil, noe som har redusert hastigheten en del. Spesielt når man havner bak ett vogntog der det er 200 meter med snøføyke er det ubehagelig. Jeg trodde det skulle sne, men for øyeblikket er det oppholdsvær. Artig å være på steder jeg aldri har vært før. Spiste lunsj i Jokkmokk, fylte Diesel i Gallivari og middag i Karesoundo. Men det skal bli deilg å komme hjem, håper flyet er i rute så jeg rekker cupfinalen for jenter 19, LSKKFK mot Stabæk. Ha en trivelig dag alle sammen.
|
Spørsmålet er: hvem gjør dette frivillig? Det er jo den mest gørka strekninga i hele verden, seig, lang, vaskebrettveg (den innlandsvegen. Men med snø fylles det kanskje litt ut). Ugh. Fra Kilpis er det jo bare knappe 2 timer til Romssa, akutt trøtthet eller?
VHM og
GEV var jeg og LN-
MEH innom med NextJet og Bae
ATP for noen år siden. Artig tur