View Single Post
Old 27-10-2024, 15:02   #15
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Default Re: 5000 km roadtrip til Pink Pony Club: Cecilie + mamsen on the road gjennom 6 delst

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Go Cecilie!!

Gleder meg til å lese mer!
Wiii, takk!! Kommer mer alldeles straks.

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
So far so good! Keep’em coming!
Thank you sir!!!

Quote:
Originally Posted by jb1 View Post
Straalende start! Ser frem til fortsettelsen.
Takk

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Dette er genialt!!! Gleder meg til fortsettelsen. Badlands er så innmari høyt på min liste også.

BTW sånn reint boblemessig. Den du kunne kjøpt ombord er jo en del mindre, så det er ikke helt sammenlignbart. Den du har der er en halvflaske, som både er mye kulere og som du da sparer 58,- kroner på i fht kvartflaskene ombord. Nothing beats volume, som John Holmes en gang ganske sikkert har sagt.
Mange takk Fnatesen! Badlands er i "cominga" så STAY TUNED, finn frem Japp'en og colaen!

Jammen da har jeg gjort en rektig så god deal, sånn boblemessig!

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
FANTASTISK - bare fortsett!!!
Fortsetter nu!!!

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Klokkereint. Mat på med roadtrip!
Det blir mytji road og trip nå ja

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Plastikk-sugerør-ban og skrukork-ban er bare symbolpolitikk for å gripe etter stråhalm (høhø) for det faktiske problemet som tar livet av planeten: fiske. Hvis man vil redde jorda må man slutte å spise fisk, å la være med plastikksugerør er poengløst så lenge industrielt fiske foregår i den grad det gjør pdd… Bruker sugerør uten dårlig samvittighet, og det som øko woke grønn tante grimhilde

Men ja. Altså, for å kime i koret: jaaaaaas. I love eet! <3
Mehehe, er jo egentlig enig med deg da men var litt sånn kultursjokk vettu.

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Fnate som skryter av at han fløy Norwegian og Cecilie med rapport fra USA. Sku nesten tro dette var bonusfeber ala 2015 . Deilig rapport! Gleder meg til fortsettelsen
WE ARE SO BACK

Quote:
Originally Posted by WF-380 View Post
Roadtrip i USA - bedre blir det ikke. Madison WI har jeg stoppet i helt tilbake i 1990. Ser fram til fortsettelsen.
Vettu hva.. jeg er enig med deg. Roadtrip i USA er det beste feriekonseptet, ferdig snakka.

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Fin rapport hittil. Automatene ble fjerna da CBP utover i 2020 innførte simplified arrival. Nå kan man som Esta innehaver bruke mobile passport control på mobilen forutsatt at man har vært i USA før på esta. Men ellers er det ikke nye simplified arrival egentlig, går tilbake til den tiden uten automater, selv om det er noen få ting som har blitt effektivisert.

For oss med visum er det uansett ikke mulig med mobile passport control enn så lenge. Eneste fordelen med b1/b2 visum er at man kan få 6 måneder stay vs 90 dager på ESTA. Men 6 måneder i USA som turist er jo innmari lenge.

O Hare var uansett greit i går kveld var vel gjennom på 25 minutter og de dirigerte køen bra. Det hjelper også at Cbp er effektive til å prossessere og.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Takk for det!