Quote:
Originally Posted by Larsabal
Jeg har reist med barn på fly mange, mange ganger. Ofte uten setereservasjon. Jeg har aldri opplevd at vi har blitt spredd i kabinen hvis vi reiser på samme booking. Vel, aldri er feil, én gang i 2016 med United SFO- EWR ble vi spredd litt, men det ordnet seg naturlig da velvillige passasjerer oppdaget det og roterte rundt så det ble mer fornuftig fordeling mellom oss 5.
|
Du har nok rett i det, men på den andre siden: det gir liksom ikke den roen man vil ha for ei reise. Du har det i bakhodet: æsj, kanskje må jeg ta den kampen. Stå i det stresset. Stå litt keitete og vente etter boarding for å leke stolleken, med en datter i en alder som er sånn «mamma, hvorfor? Mamma er det noe galt? Mamma? Er alt i orden?». Ei sånn reise vil man føle at alt er i orden, at man har alle rettighetene sine og at man ikke er avhengig av sånne fine superdamer som hun i loungen som hjalp oss. Derfor kjøper vi også PLUS: for å ha korte køer, ro, komfortabel reise. Det er hele poenget for min del. Dermed blir det til at man punger ut nesten 1000kr for 8 sitteplasser på en tur/retur…