View Single Post
Old 28-09-2024, 08:41   #9
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Larsabal View Post
Jeg har reist med barn på fly mange, mange ganger. Ofte uten setereservasjon. Jeg har aldri opplevd at vi har blitt spredd i kabinen hvis vi reiser på samme booking. Vel, aldri er feil, én gang i 2016 med United SFO-EWR ble vi spredd litt, men det ordnet seg naturlig da velvillige passasjerer oppdaget det og roterte rundt så det ble mer fornuftig fordeling mellom oss 5.
Du har nok rett i det, men på den andre siden: det gir liksom ikke den roen man vil ha for ei reise. Du har det i bakhodet: æsj, kanskje må jeg ta den kampen. Stå i det stresset. Stå litt keitete og vente etter boarding for å leke stolleken, med en datter i en alder som er sånn «mamma, hvorfor? Mamma er det noe galt? Mamma? Er alt i orden?». Ei sånn reise vil man føle at alt er i orden, at man har alle rettighetene sine og at man ikke er avhengig av sånne fine superdamer som hun i loungen som hjalp oss. Derfor kjøper vi også PLUS: for å ha korte køer, ro, komfortabel reise. Det er hele poenget for min del. Dermed blir det til at man punger ut nesten 1000kr for 8 sitteplasser på en tur/retur…
Polaris is offline   Reply With Quote