View Single Post
Old 19-09-2024, 15:51   #497
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,084
Default Re: SAS og eierskiftet - rutetråden

Quote:
Originally Posted by mlindgreen View Post
Den danske erhvervsavis børsen har en artikel i dag om SAS hvor Anko bliver citeret for at wet lease aftalen med BRA skulle frigøre 13-14 short haul fly fra den Svenske produktion. 9 af disse skulle overflyttes til Norsk produktion.
Så der må også være gode nyheder på vej til norske SAS rejsende.
Jeg læste papirudgaven af avisen - så desværre intet link til artiklen.
Quote:
Originally Posted by AndreasN View Post
Er de resterende 6-7 maskinene den nye CPH kapasiteten? Hva skjer i såfall på ARN? Eller skal de fortsatt tilhøre ARN? Hvor kommer i såfall CPH kapasiteten fra?
La oss se, men slike tall er ofte litt miks av ymse unøyaktigheter. Hva er A320neo, ATR og CRJ-900. Og hva er den faktiske "frigjøringen".

Quote:
Foreløpig ligger A321 inne på både 3 x JFK + YYZ. Hvordan skal den kabalen løses? Er det virkelig rom for A330 + AC på CPH-YYZ?
Selv om det ikke ligger i systemet, så blir trolig OSL-JFK, OSL-EWR og CPH-YYZ de tre A320LR rutene kommende sommer.
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote