View Single Post
Old 09-09-2024, 14:14   #490
Norge Rundt På 14 Dager
ScanFlyer Gold

Default Re: Reise med Lufthansa (generelle spørsmål og erfaringer)

Si meg har de ikke bussgater fra sattelitten til Terminal 2 i Munchen? For da jeg skulle fly hjem i går kveld så hadde flyet vårt avgang fra K07 som er ute på sattelitten. Mens vi stod der og ventet på ombordstigning. Så kom det beskjed om tekniske problemer og vi måtte få nytt fly. Dette skulle gå fra G29, som ligger i hoveddelen av terminalen. Så da var det tilbake og ta t-banen over til hovedterminalen. Og så viste det seg at vi hadde bussgate fra G29, mitt spørsmål er så, når man skulle ha bussgate ville det ikke da vært bedre å skysse oss ut til busse fra satelitten, istedenfor at vi måtte ta oss tilbake til hoveddelen?

Forøvrig fikk jeg sete 05A på turen nedover. Like bra sete som 07A. God plass selv for meg som er stor og lang, men syntes setene var litt grunne for å si det slik på Air Baltics A220-300. Air baltic maskinen var wetleaset av Lufthansa.

Tilbake beholdt jeg mitt bestilte sete, men så enkelte fikk printet ut en liten papirlapp i det de gikk gjennom sperren, hadde de fått endret setenummer der og da?

Last edited by Norge Rundt På 14 Dager; 09-09-2024 at 14:18.
Norge Rundt På 14 Dager is offline   Reply With Quote