Quote:
Originally Posted by Someone
Jeg tror ikke man skal legge for mye i det, selv om "all monner drar", men om det er nok til at nattstoppet i Stuttgart skal komme tilbake er jeg usikker på. Ellers er vel flighten uansett såpass tidlig at det er begrenset for hvor lang sørover man kommer før kanskje får litt dårlig tid? Og dessuten skal jo denne kapasiteten komme fra et sted. Samtidig som bidrar det lite hvis det uansett er destinasjoner hvor Delta i dag er dekket av enten egneruter eller AF
Men den vil jo i hvertfall ikke svekke eksisterende nattstopp, som for å ta eksempelvis i dag har SAS flighter inn til CPH med 60 min MCT fra:
PVG (350)
VNO (32N)
AAL (32N)
GOT (32N)
PLQ (195)
AAR ( ATR)
SVG (195)
ARN (32N)
OSL (32N)
HAM (CR9)
BGO (195)
DUS (CR9)
TRD (CR9)
HEL (32N)
AAL (32N)
I tillegg kommer BT fra TLL og RIX i tidsrommet.
|
Har ikke sjekket hele listen men tok et eksempel fra
HEL-
FRA med SK, og her er kravet 40 min:
1 SK1713 C 16
SEP 1 HE
LCPH HK1 1610 1655 1735 32N E 0 M
OPERATED BY
SAS CONNECT
PLS ADD PAX MOBILE
CTC FOR IRREG COMMUNICATION
OPERATED BY SUBSIDIARY/FRANCHISE
SEE RTSVC
2 SK1635 C 16
SEP 1 CPHFRA HK1 1735 3 1815 1945 32N E 0 M
PLS ADD PAX MOBILE
CTC FOR IRREG COMMUNICATION
SEE RTSVC
DM1
CPH-
CPH FROM - TO
CC FLTN-FLTR ORGN EQP TM CS-CC FLTN-FLTR DEST EQP TM CS HHMM
SK SC -SK SC I/I:0040
ACTUAL CONNECTING TIME IS 0040