Flåten stemmer nok bra for tidlig 2000-tall, muligens med unntak av TU-134 og 772? Jeg husker ikke nøyaktig når de forskjellige typene ble faset ut, men TU-134 bråkte så mye at den ble kastet ut tidlig fra Vest-Europa og EU. Og flesteparten av de gamle Warszawapaktlandene ble jo EU-medlemmer, så den gikk kun innenriks på slutten.
B777-200 var et leasingopplegg med bistand fra Boeing og den ble veldig dyr for Aeroflot. Mener å huske den kostet dem 100.000 USD i døgnet.
Jeg fløy den nest siste TU-154 ruten
OSL-
SVO-
OSL 17.august 2008 og tror 154’en gikk ut av flåten året etter.
Hadde en tur med IL-96 i 2009, og tror de også forsvant ikke lenge etterpå.
Da jeg fløy hhv 154 og 96 var det ingen førsteklasse, men biz var i samme konfigurasjon som første på tegningene dine, hhv 2+2 og 2+2+2. Det kan virke som den biz-klassen de har på tegningene ble fjernet og førsteklassen omdøpt til biz.