View Single Post
Old 31-07-2024, 11:33   #17
LN-REF
ScanFlyer Gold

LN-REF's Avatar

Lufthansa Re: Til Luanda i Angola med SAS og Lufthansa

Takk for hyggelige kommentarer på min Trip Report, kjekt at Dere likte den.

Nå har eg vert i Angola 13 ganger tidligere siden første gang i 2003, ikkje så store forandringer her nede egentlig på alle desse åra.

Skal prøve å svare på dei spørsmål som er komt i forbindelse med turen min:

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Hva er ansett for "trygg" mat på en sånn frokost buffet i Angola?
Ingenting å utsette på maten på hotellet, vi føltes oss trygge på den. Første kvelden hadde vi Hummer til middag, himla god var den! Også fantastisk service med 4 kelnere rundt oss heile tida som passa på oss

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
Et par spørsmål: Det ser jækla trangt ut for føttene mellom kabinveggen og siden på setet foran. Hvordan var det når man skal sove på siden og vrir føttene 90°?

Kjenner du til visumregler til Angola for vanlige turister? Jeg får muligens et par dager «å slå ihjel» i Syd-Afrika senere i høst og har vurdert å få et nytt land «i boka»
Bedre plass til bena enn det såg ut til på bildet. Nå er eg ikkje verdens lengste, men hadde ingen problemer med dette

Visum for vanleg turister har eg ikkje peiling på. Vi har ega avdeling som styre dette i rederiet samt vi har agenter som hjelper oss med å skaffe Visa og ikkje minst møter oss på flyplassen for å ordne ut det som trengst

Quote:
Originally Posted by Eirik View Post
Har alltid vært glad i Kastrup, men enig at kommersen har tatt overhånd senere årene, og ødelegger den åpne, fine viben som var.
Likte også Kastrup bedre før, nå er den trang og litt "uoversikteleg"