Quote:
Originally Posted by LN-HFH
Dette kan bli interresant. Jeg biter meg spesielt merke i at SGH kanskje ikke får lov til å håndtere andre kunder enn SK, noe som jo er en gavepakke til norwegian, som nå har handling både på OSL og CPH.
Gikk jo et rykte her inne om norwegian snuste på Spirit cargo, kanskje de tar over? Hvem andre kan være interesserte?
Å gi bort slots på OSL er vel relativt utelukket siden de er jevnstore med DY, og norwegian-konsernet samlet er størst. På CPH og ARN er jo avstanden ned til norwegian, som er nest størst, større, så er vel her noe må reduseres. Men i hvilken størrelsesorden kan vi se for oss at reduksjonene vil være? Kanskje tilsvarende 2 fly hver på ARN og CPH?
|
På
CPH och
ARN kommer nog
SGH externa kunder fördelas på Aviator och Menzies. Flygbolagen väljer som bekant själva.
På
OSL blir det Menzies och Widerøe Groundhandling/Red handling som
SGH externa flygbolag får välja på.
Vem vet Aviator kanske gör comeback på
OSL också?