View Single Post
Old 19-06-2024, 17:04   #75
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: 2* SAS SK907/908 på 3 uker...

SURPRISE

Første dagen var i Newport News. Møter unnagjort. Vietnamesisk mat spist. Overnatting på Comfort Suites Newport Airport overstått.... Det er virkelig ikke Buckingham Palace. Ikke bo der, eller være der med mindre det er nødvendig og en paycheck i andre enden. Det mest positive er Panera Bread på andre siden av gaten og Wine & More bak Panera.

I tillegg kan man argumentere at når folk slutter å si «Thank you, have a great day sir» så synker gradvis veikvaliteten på vei til «Y’all have a good day, naw» - land. Men så stiger den litt igjen på vei ut til Outer Banks. (Nei, det gjør den ikke. Bare p åen toll road. Red.anm)

Outer Banks er supert. Jeg vil bo der og spise coconut shrimp resten av livet. Savner bare litt biscuits & gravy og fried chicken og litt greier. Men det er så fint her. OOOOhhhhhhooohho

Og om dere skal hit: Colington Creek Inn!!!! 4.9 i Google og det lyver ikke. For et fantastisk sted. Fantastiske folk og en helt f-ings maaaagisk frokost.

Det bare har det hele og du kan spassere til fjonge steder og spise som for eksempel Colington Cafe. Eller hvorfor ikke bare skrike på en Uber og dra et helt annet sted. Det er en haug med steder. Men bo skal man gjøre på Colington Creek Inn. Masse Keurig kaffe i alle rom, slik at selv @dc-8-63 kan kose seg.

Nevnte jeg at Colington Creek Inn er best? Jeg vil bo der. Hente Storsmurfen og så bare bo der. Fiske en fisk i blant og sånt.

Anyway. Nå sitter jeg på ORF og venter på en forsinket UA709 som skal ta meg til EWR. Men fortsatt i god tid til å rekke SK908 hjemover. Rapporten fortsetter HELT FORBASKA PLUTSELIG! MAKAN!!!!

Du kan f.eks dra til Mulligans. 11 min med Uber

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 19-06-2024 at 17:08.
Fnate is offline   Reply With Quote