View Single Post
Old 19-06-2024, 13:37   #8
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Glad onsdag fra Brindisi

G’morgen, ja. El liten bris i morgentimene er gull verdt for morgenturen med pelsdotten.

Fikk endelig marsutgaven av Pondus. Den kom dagen før juniutgaven. Her i sørøst ‘forbedret’ USPS postsorteringen med et gigantisk nytt sorteringsanlegg i Atlanta og fortsatt savner folk pass, skattesedler, lisenser og alt mulig annet som posten bringer frem i regn, snø, tåke osv .. Vi meldte flytting i mars, og jeg savner fortsatt ting som gikk igjennom omadresseringskverna .. Men det drypper fortsatt inn, så jeg har ikke helt gitt opp pakka med cd’er fra Norge ….

Har forøvrig oppdaget hva Elefanten og Ronaldo har felles ….

Quote:
Analysen har gjerne vært denne: En besettelse brakte Ronaldo til toppen. Alle de kjedelige øktene, dag etter dag, år etter år. Ikke så mye som én drue for mye til lunsj. Aldri sluntre unna. Et regime så ekstremt at han hver kveld kunne titte i speilet, blunke og rope: «Siii! Eu sou o melhor!» (Jaaa! Jeg er best!)

Vet ikke riktig dette med treningsøktene, men å løfte colabokser er jo en slags sport det også ..

Velvel .. ny arbeidsdag er i emning, bikkjemat putrer i trykkoker’n og her på terrassen har vi gjort oss komfortable under takvifta ..

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote