Quote:
Originally Posted by vbe86
Som Someone sier så heter gatene G1-G8 når de brukes som Schengen gater. Det vil bli satt opp shuttlebuss fra gate E5 som vil gå hvert 3. minutt når gatene er i bruk. Så pax vil boarde fra gate feks G2 etter å tatt en buss til Pir Syd.
Planen er å bruke piren til Schengen på morgenen for fly som har nattstopp og de som har destinasjoner det ofte er CTOT til som feks Frankrike og Spania.
Så en typisk morgen der vil kunne være KL, AF, LH pluss DY og SK flighter til NCE, AGP, ALC osv
|
Her må jeg spørre fordi jeg vil lære. Hva mener du med det du sier om CTOT? Er det destinasjoner hvor du ikke bare kan sende avgårde maskinene når man er klar på
OSL, men at man må vente på mer tillatelse av flygelederne nedover på kontinentet før man kan release? Nå vet jeg at jeg prøvde meg på en tolkning selvom jeg egentlig ikke vet, tilgi meg for det, men jeg sier det fordi jeg har opplevd slotdelays mange flere ganger på turer til
FCO og
ATH enn feks
BGO og
TRD