View Single Post
Old 21-02-2024, 19:51   #14
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Default Re: Gute Mittwoch aus Lech

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God kveld fra Oslo. Har bytta arbeidsgiver som assisterende underassiterende vikarassistent til maskodontsykehuset av Oslo Universitetssykehus. Det er rett og slett en tidsreise fra Ahus for det aller meste, Ullevål er jo garderobene i beste fall litt store bøttekott, mens Riksen er som Ahus (ligner litt på Ahus faktisk på en måte). Men det er fortsastt for meg en gåte hvordan de skal slå sammen Ullevål og Riksen oppi der ved Gaustad. Har de egentlig plass til det liksom? Uansett kan ikke klage for mye da de har ekstremt mange vakter å tilby. Jaja skal ta et par øl i kveld med en venn, i morra har jeg blokka ut tilgjengeligheten min (ihvertfall for dagvakter).
Gratulerer med ny jobb Hypern. Jeg har ikke vært pasient på Ullevål ennå, så det spørs nok om vi treffes i gangene der. Holder meg stort sett til Riksen. Nye Riksen blir gigantisk. Blir spennende å følge med på hvordan det går. Men så lenge den medisinske oppfølgingen er førsteklasses som nå så er jo det det viktigste. Om 3 uker bærer det inn til Riksen igjen for en C-sjekk.