Quote:
Originally Posted by Swedeline F28
Upplever det som märkligt att IAD skulle bytas ut, den är ju rätt full med politiska tjänstemän?
|
Man skulle jo nesten tro at det har mer for seg å fly den A321 maskinen til
IAD enn å konkurrere med AC til
YYZ uten noe feed ut derfra?
IAD-Skandinavia seiler vel kanskje opp som en potensiell UA rute med A321 dersom SK kaster inn håndkle permanent?
YYZ maskinen skal vel inn på
OSL-
JFK i vinterprogrammet med mindre det blir 1 x A330 og 1 x A321 på
CPH-
JFK? Men de må vel frigjøre en A330 til
MIA? Og A330 maskinen som flyr
OSL-
EWR i sommerprogrammet skal vel da gjerne inn på
CPH-
BOS slik at det frigjøres en A350 til
CPH-
BKK? Eventuelt A321 på
CPH-
BOS og A330 på
CPH-
JFK. Men hvordan skal man eventuelt få til
SEA om det skulle være hold i de ryktene?