View Single Post
Old 16-12-2023, 11:41   #11
AndreasN
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 619
Default Re: SAS og eierskiftet - rutetråden

Quote:
Originally Posted by Swedeline F28 View Post
Upplever det som märkligt att IAD skulle bytas ut, den är ju rätt full med politiska tjänstemän?
Man skulle jo nesten tro at det har mer for seg å fly den A321 maskinen til IAD enn å konkurrere med AC til YYZ uten noe feed ut derfra?

IAD-Skandinavia seiler vel kanskje opp som en potensiell UA rute med A321 dersom SK kaster inn håndkle permanent?

YYZ maskinen skal vel inn på OSL-JFK i vinterprogrammet med mindre det blir 1 x A330 og 1 x A321 på CPH-JFK? Men de må vel frigjøre en A330 til MIA? Og A330 maskinen som flyr OSL-EWR i sommerprogrammet skal vel da gjerne inn på CPH-BOS slik at det frigjøres en A350 til CPH-BKK? Eventuelt A321 på CPH-BOS og A330 på CPH-JFK. Men hvordan skal man eventuelt få til SEA om det skulle være hold i de ryktene?

Last edited by AndreasN; 16-12-2023 at 11:44.
AndreasN is offline   Reply With Quote