Quote:
Originally Posted by dc-8-63
Ding Ding Ding der kom det !
Månendens RANT ON !
Er det en del av finansierings pakkene Toyota som krever at en uansett hva slags bil andre nevner må enhver Toyota eier fremheve Toyota over alle andre biler ?
2 dager etter at vi kom hjem med ny bilen stod det plutselig 2 fyrer med hvit skjorte, sorte bukser med press, blank polerte sko og sort slips - selvfølgelig med sorte navneskilt på skjorte lomma( ja det var lomme på skjorta):
«We have noticed there is a new car in your driveway and it is not a Toyota ! We do take offense to that and we are here help you folks from sinning. We also notice that there is a Touch screen in your car, Touching is a sin sir ! We have also followed you and noticed that you seem to enjoy driving this car, we take deep offense to enjoyment of any kind !
RANT nesten over.
Nå i 2023 og i grunn de siste 10 årene er det svært lite kvalitets forskjeller på biler, såpass mye er automatisert så mandags bilene er historie, ja Toyota var bedre på slutten av 90 tallet, og som nerd er jeg takknemlig for Scrum og Agile som Toyota gav oss, men troen på at Toyota er den eneste bil produsenten som kan kvalitet er kun for de troende.
Og jeg lurer litt på hvorfor Toyota har knotter som en god Radionette på navigasjons skjermene ? Skrur den venstre Knotten av Someone når en spiller Flypodden på CarPlay og den høyre av Ck ? Har dere slike knotter også på Flatskjermene i huset (spør for en venn på Lillestrøm)
Ellers er det en god dag her i vest, gjør oss klar for en måned i syden (Palm Springs) jobbmessig er det tidlig opp med møter i UK - en av de store leiebil firmaene - mye artig analyse der.
Ha en flott dag og nyt den bilen du har eller drømmer om !
|
Vet ikke om jeg skjønte alt du skriver, men artig at dette bildet er fra i går (med tanke på Flypodden) Men personlig er syntes jeg touch-knapp for volum og temperatur er helt pyton, men prøver og ikke la det dempe nybil-gleden for mye. Der har Ferdinand mye å lære av Bayerische.