View Single Post
Old 11-11-2023, 21:08   #221
krølle
ScanFlyer Crusty

Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting, kansellering m.v.? (2019->)

Quote:
Originally Posted by Snorreth View Post
Hei,

Jeg har just inngått et forlik med SAS gjennom Transportnemnda. Jeg tolker at jeg egentlig har fått fullt medhold, men det synes ikke SAS i følge deres motsvar, men de velger å kompensere alt.
Jeg har kranglet med kundeservicen på e-post tidligere i denne saken. Synes vedkommende var ufin i tillegg.

Sånn som jeg tolker SAS sitt svar, via Transportklagenemnda, så har jeg egentlig ikke krav på noe kompensasjon, men de velger å vise godvilje.

Kontekst er at SAS var cirka 12 timer forsinket til destinasjon. SAS kunne kommet seg unna med 1,5 timers forsinkelse ved å booke meg alternativt direkte på deres egne maskiner, men dette nektet de på flyplassen. De hevdet flyet var fullbooket, men jeg var i stand til å booke denne flyvningen på appen og gjorde så.

Er det bare bullsh SAS driver med, for å flytte problemene til andre, eller kan det være reelt at SAS sitt personell på norsk flyplass ikke ser det samme som vi på app?
OSL/ARN el CPH dette gjelder? Ellers er det ikke flyplassperson som ordner dette, derimot SK senteret.
krølle is offline   Reply With Quote