Hei,
Jeg har just inngått et forlik med
SAS gjennom Transportnemnda. Jeg tolker at jeg egentlig har fått fullt medhold, men det synes ikke
SAS i følge deres motsvar, men de velger å kompensere alt.
Jeg har kranglet med kundeservicen på e-post tidligere i denne saken. Synes vedkommende var ufin i tillegg.
Sånn som jeg tolker
SAS sitt svar, via Transportklagenemnda, så har jeg egentlig ikke krav på noe kompensasjon, men de velger å vise godvilje.
Kontekst er at
SAS var cirka 12 timer forsinket til destinasjon.
SAS kunne kommet seg unna med 1,5 timers forsinkelse ved å booke meg alternativt direkte på deres egne maskiner, men dette nektet de på flyplassen. De hevdet flyet var fullbooket, men jeg var i stand til å booke denne flyvningen på appen og gjorde så.
Er det bare bullsh
SAS driver med, for å flytte problemene til andre, eller kan det være reelt at
SAS sitt personell på norsk flyplass ikke ser det samme som vi på app?