View Single Post
Old 03-11-2023, 13:21   #1085
Futura
ScanFlyer Gold

Default Re: Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways

Quote:
Originally Posted by joandreas View Post
premium klassen har blitt oppgradert med pute og pledd. i tilegg til matmeny. om de ennå har gamle norwegian seter.
Det blir spennende, hva slags mat får vi nå?? Maten hittil har vært mer "OK på turistklasse på fullservice selskap" standard. Ett lite knepp opp, så man føler at man reiser på noe ekstra, tror jeg de fleste er klare for. (bortsett fra rett før middnatt avganger fra USA, der man ønsker å gå rett til sengs) og betalingsvillige for. Ser man på Youtube videoer om Norse sin PE, så er det veldig mange som omtaler det som "bussniss" og med den setekomforten og benplassen de tilbyr, så har ikke maten stått helt i stil. Pledd og pute fikk vi da på nattflightene før også?? Jeg skulle gjerne sett at de øker temperaturen ombord med en grad eller to, da jeg synes det har vært kaldt. Med en tynn sommerbukse, har jeg tatt på stillongs, før jeg har satt meg til å sove.

Norse økte for et par uker siden flytiden på BKK-OSL, med 1t15min. Om noen timer lander første flight fra BKK, på OSL. For øyeblikket ligger den an til ankomst 1t22 min før rutetid.
Futura is offline   Reply With Quote