View Single Post
Old 04-09-2023, 21:28   #17
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: Endelig mandag:-)

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post
Det er godt å høre at operasjonen var vellykket og at tumoren er borte. Jeg skulle gjerne byttet bort «pandion» statusen med å være frisk. Men når jeg først er rammet av dette så er der utrolig kjekt med pandionstatusen. Det er liksom ingenting som blir vanskelig, aldri noe venting på noe og en blir alltid prioritert. Det er heller aldri nødvendig å ta ting via fastlege. Alt går direkte gjennom sykehuset. Men jeg håper jeg snart blir helt frisk slik at jeg degraderes.
Heey ikke glem oss assisterende undervikarassistenter som til tider må gjøre gjøre en stor innsats for "pandionkunder". Neida som oftest er pasientene greie, men det er av og til noen som tror den ringesnora er for roomservice asap zulu. Selvsagt skal man bruke ringesnora om formen osv blir verre og den type ting, men er man en pasient som er oppegående fysisk og ikke trenger noe hjelp i vesentlig grad så kan man faktisk hente kaffen sin selv. Rant slutt. Heldigvis ikke så mange av den typen som jeg sa, men har truffet noen.
Hypern is online now   Reply With Quote