View Single Post
Old 04-09-2023, 20:44   #16
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default Re: Endelig mandag:-)

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
Ja du er "heldig" som har pandemonium. Jeg føler at jeg bare får restplass, til tross for tidlig bestilling. I dag har jeg vært på Bærum sykehus og fjernet en kjempe selle tumor fra venstre pekefinger. Denne var jeg til legen med, første gang i oktober. De hadde noe sykdom på noe støtte personel, så det ble en del forsinkelse. Jeg hadde time kl10 og ble tatt inn på opperasjonssalen 13:45 Opperasjonen tok ca 1:30 så da jeg ble rullet ut av opperasjonssalen var det bare 45 min til de stengte på dagkirurgisk, dermed ble jeg vekket alt for tidlig, var helt borte og skjønte ingen ting. Fikk ikke på noen måte sovet ut "rusen" De ga meg en forklaring på hva jeg skulle ta av smertestillende, men det husker jeg ikke så mye av. På toppen av det hele fikk jeg ikke ringt noen og tekstmeldinger tok 45 min å få igjennom. Skyldes antakelig Ice sitt nett.
De 2 tingene som er possitive er at dritten er borte, så jeg slipper å bekymre meg, den har heldigvis hvert verken i veien eller smertefull. En annen ting er at Norse starter en ukes salg i dag. 16700,- for 2, T/R til LAX i Premium i Oktober (sete reservasjon og ekstra bagasje, ikke inkludert) er levelig etter min mening.
Det er godt å høre at operasjonen var vellykket og at tumoren er borte. Jeg skulle gjerne byttet bort «pandion» statusen med å være frisk. Men når jeg først er rammet av dette så er der utrolig kjekt med pandionstatusen. Det er liksom ingenting som blir vanskelig, aldri noe venting på noe og en blir alltid prioritert. Det er heller aldri nødvendig å ta ting via fastlege. Alt går direkte gjennom sykehuset. Men jeg håper jeg snart blir helt frisk slik at jeg degraderes.