View Single Post
Old 17-07-2023, 19:30   #200
ToreD
Flydiot

Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting, kansellering m.v.? (2019->)

Quote:
Originally Posted by 88charlie View Post
Dette funket veldig bra og jeg sitter nå med hele familien på Costa Blanca loungen i ALC. Gikk bare 5-10 minutter fra forsinkelsen kom på skjermen til jeg fikk mail med vouchers. Trodde ikke det skulle gå da siste melding strengt tatt ikke «la til» 60 min, men det er godt over en time totalt.

Stusset litt på registreringen. Bortsett fra navnet mitt og kodeord «Gjensidige» så var det bare navn og flightnr som måtte tastes inn. Ingen aktiv link til forsikringene mine via f.eks. innlogging på Gjensidige.no. Eneste som kan gi en viss tilknytning var epost og telefonnr.

Det var også en avkrysning hvis man ønsket «hjelp» til å kreve kompensasjon for forsinkelsen og da ble jeg litt mistenksom. Krysset ikke av, men fikk litt panikk for at hele greia er en scam for å suge til seg EU kompensasjon. Forstår ikke hvordan Gjensidige kan sikre seg at det er jeg som bruker tjenesten og dermed betale for loungeoppholdet.

Går de på flyselskapene eller?

Da er jeg ganske sikker på at jeg så dere

Sent from my iPhone using Tapatalk
ToreD is offline   Reply With Quote