View Single Post
Old 24-10-2006, 14:16   #11
litt-amatør
ScanFlyer Molded

Default Re: Ryanair et nødvendig onde i luftfarten???

Quote:
Originally posted by MD11

Quote:
Originally posted by litt-amatør

Quote:
Originally posted by Jumper G5

Vel, SAS har blant annet innsjekk på mobilen og internett, automatsjekkinn, ombooking med eget eller andre flyselskaper dersom flyet ditt ikke går eller en forsinket, bedre bagasjebetingelser, kundeservicetelefoner med mennesker i den andre enden av røret, kabinansatte som har vært ute en vinterdag før og kan bistå med mye rart om du trenger det, et rutenett som er tettere vevd enn noe annet internt i Skandinavia med forbindelser til USA og Asia, samarbeid med en rekke andre IATA- og STAR-flyselskaper verden rundt. og så videre og så videre.

Og ja, kaffen og teen er gratis og det er et greit utvalg salgsvarer til konsum ombord til overkommelige priser dersom du ikke har valgt å kjøpe med deg/ta med deg hjemmefra. Eller var det annen service du tenkte på?
Er kaffe og te gratis på Europa- rutene også? Trodde dette bare var innenlands og innen Skandinavia. Slik var det i hvert fall sist jeg var ute og fløy SAS. Det er jo egentlig paradoksalt at på de lengste turene serveres ikke en gang kaffe og te gratis. En slik slett service på mellomdistanseflygninger er det ikke mange flyselskaper av SAS sitt kaliber som bedriver. Håper SAS snart kommer med de lenge etterspurte endringer her.
Frokost til kl 09, kaffe og te resten av dagen. Det er gratis på intraskand. På Europarutene er INGENTING GRATIS i Economy hos SK.
Synes det minste SAS burde gjøre er å innføre gratis kaffe og te til ALLE destinasjoner, ikke bare innenlands og intraskand. Det mener jeg virkelig.

Frokosten blir vel for øvrig servert gratis til 09.30 intraskand. regner jeg med.

For øvrig serverer man vel GRATIS frokost innenlands i Sverige. Sikkelig forskjellsbehandling altså med nordmenn som må betale for en mindre god frokost.
02.03.2025: OSL-AGP (DY)
05.03.2025: AGP-OSL (DY)
litt-amatør is offline   Reply With Quote