View Single Post
Old 25-04-2023, 00:18   #29
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Kanskje ikke overalt ? Men LN-MOW har et poeng i at det er en skjerm som bytter bilde, hva han holder tilbake er at neste bilde forteller om hvilke bøker !! Man ikke kan ta med seg gjennom sikkerhetskontrollen ! Bøker er nemlig betydelig farligere enn våpen her i USA - selv etter 100+ barn drept i skole skytinger er fokus 100% på bøker - 850 bøker er forbudt !! Og Herr LN-MOW hvor mange våpen er forbudt ??? Og hvor mange barn er drept av de farlige bøkene ?

Når jeg flyttet hit 27 år siden var det mye en kunne forstå, Republikanere støttet allt hva Business gjorde, Demokratene var mere for arbeidstakere - i dag er Republikanerene kun for noe utrolig merkelig religiøse - Ron DeSantis er i full krig mot House of Mouse (Florida´s største arbeidsgiver med 75K ansatte) og til SudCaravelle´s store store sorg mot bryggerier Cnausen liker - Rednecks skyter nå mot uåpnede Bud Light og snakker om å starte sine egne bryggerier MTGA Light
Følger en del ameriknske instas, holy hælvette så gæærn de har blitt. Kjører over bud lights med dampveivalser, går bananas i butikker og river ned ølpaletter mens de skriker og skråler, setter opp bud lights som de skyter på med maskinpistol…. Vil innføre forbud mot abort, abortpiller, prevensjon og å snakke om menstruasjon på skoler. Det som før var litt morro «det er mange nutjobs der borte» har blitt til «ville vært redd for å dø i en masseskyting». Eller bare bli skutt, har også lest om de siste dagers skyting av en ung gutt som ringte på feil dør og ble skutt, en ung kvinne som åpnet feil bildør og ble skutt, eller de som lette etter en oppkjørsel til noen bekjente og ble skutt. Når jeg var lita gikk vi fritt i hagen til naboene og tomtegrenser var noe vi ikke kjente til. Må være forferdelig å være barn i et land hvor du kan risikere å bli skutt hvis du går deg bort. Forøvrig helt apeshit bananas for et hat det er mot LGBTQ+, og dragartister. Så en fornøyelig post om hvordan soldater under 2vk gikk i drag, tipper det fører til brain malfunction hos de som tror mannlighet defineres av bacon og våpen.

Min dypeste medfølelse!
Polaris is offline   Reply With Quote