View Single Post
Old 10-04-2023, 10:58   #1343
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Liten sit rapp på OSL-ALC i Plus. Ble positivt overrasket når de sier at i Plus blir det to serveringer i dag og tenkte at det ble frokost og deretter en liten snack før landing. De de mente var at på 3 timer og 50 minutter så er det to ganger man får noe som helst punktum.

Da ble det først den forferdelige frokosten med tre-bestikk hvor tanten mente vi egentlig ikke fløy pluss (satt på rad 7 som var siste pluss rad). Hun ga seg til slutt og sa at da var vi nok oppgraderte. Jeg fortalte henne nei, dette er betalte Plus Pro billetter som hun så ut til å og ignorere.

Etter denne kjappe serveringen sa de over høytalerene at nå var det deres tur til å spise og lukket gardinen. To timer ut i flighten ba jeg om en Cava fra en av de som prøvde å løpe forbi og fikk bryskt beskjed om at tralla kom senere.

Da tralla kom senere hørte jeg de var meget nøye på at ingen hadde fått mer en to enheter og noterte og stod på.

Dette er overhodet ikke noe premium-produkt og dårlig gjort når dette er enste direkte alternativ. Når du tar nesten 50k for en familie på 5 så blir det dumt.

Det kommer nok noen Ola Dunk kommentarer om ALC nå, men demografien på dette flyet var langt fra noen Harry fylliker.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote