View Single Post
Old 27-03-2023, 15:23   #25
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: Live rapport - endelig til DC?

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Er det egentlig ikke mest gøy å besøke disse byene fordi en kan fly slike fjonge klasser over dammen? Jeg føler USA er veldig been there done that, men merker jo at jeg tråkker på noen føtter når jeg sier det. Er ikke like gøy å trøkke seg inn i sas plus til en by i Europa, selv om byene har mye mer å gi enn USA.
Never stop Exploring ! Utvilsomt har Paris mye mer å by på enn Portland Oregon, men selv etter halve livet (så langt) i Europa og andre halvparten her i USA, er jeg veldig langt fra «been there done that» hverken her i USA eller i Europa. Begge verdensdeler har masse å by på (og noen av oss må fly litt mer fjongt enn SAS Klus for å nå frem til Europeiske byer også )

Absolutt en Espresso i Napoli er fantastisk, men det er også South by Southwest i Austin også. Dette er jo på mange måter er fly entusiast forum, så at flyreisen og opplevelsene ombord, fjonge eller ikke, står i fokus er heller ikke så rart, vi er forskjellige - noen av oss stortrives i Venice California og Venezia.

Jeg vet bare en ting, jeg er absolutt ikke ferdig med noen ting, til det er jeg alltfor ung (er yngre enn LN-MOW)