Quote:
Originally Posted by SudCaravelle
Tenkte vi trenger en liten nerdete live rapport fra SAS - faktisk ikke så mange av de her siste tiden, samt at jeg slipper å voldta God morgen-tråden med bilder av flymat.
Dragen godkjente turen for noen måneder tilbake, og det er nå over med Senior for å feire 75 års dagen hans. En god tradisjon vi har hatt i "alle" år. Første gangen var i 1984 med en DC8, og første kvelden spiste vi på Coconuts FL som faktisk er der ennå, og det er faste stoppen første kvelden.
https://www.coconutsfortlauderdale.com/
Så nesten ut som vi ikke skulle rekke den da det var 4-5 timer etterslep på LN- RKO, men en innbytter denne uken fikk hun i rute igjen.
Det er doble statuspoeng fremdeles, så det er noe voldsom opptjening på denne turen, faktisk 50k som gir Senior det mistede EBG kortet tilbake med glans. Jeg har mitt favorittseete både på A330ene pg på CRJen hjem fra CPH.
Om ca 14 timer står jeg på Hertz og krangler om bil.. De har lovet en Mustang Shelby GT-H Cab så renger med at den faktisk er spesifikk.
Snart maaaasse kjedelig bilder av flymat.
Og nå kom faktisk reisefeberen - snakkes.
|
Bytt til CnausenCars (tidligere kjent som Sixt) - Nice to have you back, you where here at xMas, I have upgraded you to LilleströmToyota ! Det hele tok 5 minutter fra jeg gikk til skranken til jeg satt bak rattet(tm) koene hos Hertz og Avis ville minst ta 30 minutter.
Quote:
Originally Posted by SudCaravelle
Vel installert.. dette er inmari deilig. Arlaux Brut Grande Cuvée Premier Cru o glasset, dannet klientell, ganske flotte godt norske vertinner samt en kaptein som har siste flight ut av Europa og soste hjem i morgen. Håper han finner på noe morsomt.
Virker som det er svært mange oppgraderte foran her i dag da de sitter spredt. Jeg har jo bikket 50 så mange av barna irriterer meg bittelitt allerede.
Snøen laver ned..
|
5000 Barn gjorde ogsaa vaar flight ut hit til et mareritt, det var hyling og skriking fra start til landing - har normalt ingen problemer med barn, men det kan bli for mye av en god ting - greit nok at smaabarns foreldrene her inne paastaar at deres barn alltid er stille og 0 problemer, det er som jeg skulle si at vaar hunder aldri bjeffer (EB vet vel at det siste ikke akkurat er tilfelle).
Den lille italienerinnen satte i gang med PlusGrade for returen mens vi takset inn til Gaten